domingo, 11 de enero de 2009

La web de l'IES Reguissol: El meu institut

Aquesta entrada és especial per a mi. L'IES Reguissol va ser el meu institut des dels 12 anys fins als 18. La meva adolescència i, de fet, gran part de la meva vida no es podrien explicar sense l'existència d'aquest centre. I per retre homenatge als professors i professores, alumnes i exalumnes i demés persones implicades, m'agradaria presentar-vos la web del centre, que des del 2005 funciona a ple rendiment perquè tots els que hem passat per aquest institut, seguim de ben aprop les novetats que l'omplen diàriament.

Aquest espai web presenta diversos apartats, que tenen com a centre d'interés les diverses pars d'una casa de pagès: el celler, el rebost, el celobert, les golfes, la porxada.... Cada un dels apartats dona entrada a les diferents parts que formen l'IES: El profesorat, els alumnes, l'ampa, els serveis, actes, excursions...

La part que m'agrada més és la dedicada als ex-alumnes de l'IES i, en especial, els de la meva promoció. La gran quantitat de fotos que hi ha penjades formen un mosaic de sentiments i experiències que mai oblidaré. I com que vull que compartiu aquesta experiència amb mi, us convido a entrar-hi.


WEB IES REGUISSOL

No hay comentarios: